Školení účastníky seznámí s rozšířenými možnostmi ovládání Sharepointu. Účastníci se naučí dobře orientovat v uživatelském i správcovském prostředí Sharepointu a zvládnou tvorbu webů, kolekcí webů, spolupráci s MS Office, správu dokumentů a možnosti Business Intelligence. Školení se zaměřuje na Sharepoint Standard a Enterprise.
Pro absolvování stačí uživatelská znalost práce s MS Office.
1.1. Terminologie
1.2. Weby, knihovny, seznamy
2.1. MS Word, Excel, Outlook, PowerPoint, Access, InfoPath, Visio, Project
2.2. Office Web Apps
3.1. Designování firemního portálu
4.1. Principy
4.2. Oprávnění - kdo může vytvářet
4.3. Tvorba kolekci a webů
4.4. Šablony webů
5.1. Přidání uživatele
5.2. Míra přístupu uživatele
5.3. Skupiny
6.1. Definice a příklady použití
6.2. Tvorba pracovního postupu v Sharepointu
6.3. Sharepoint Designer a pracovní postupy
6.4. MS Visio Premium
7.1. Podniková wiki stránka
7.2. Stránky multimediálního obsahu
7.3. Tvorba vlastní šablony
8.1. Metadata
8.2. Typy obsahu
8.3. Sady dokumentů
8.4. Dokumentové centrum
8.5. Záznamové centrum
8.6. Information Management Policy
9.1. Blog
9.2. Diskuse
9.3. Značky a poznámky
10.1. Vyhledávací centrum
10.2. Klíčová slova
11.1. Excelové služby
11.2. Business Intelligence Centrum (pouze Sharepoint Enterprise)
11.3. Webové části pro BI
Uvedená osnova je doporučená, skutečný obsah školení se může mírně lišit dle potřeb aktuální skupiny účastníků. Veřejná školení standardně probíhají v našich pražských učebnách. Pokud byste měli zájem školení uspořádat ve vaší společnosti, kontaktujte nás, rádi vám vypracujeme nabídku s cenovou kalkulací na míru. Běžně školíme kdekoli v ČR, jsme schopni dodat mobilní počítačovou učebnu.