Poslední komentáře

Školení Copywriting - Psaní úspěšných prodejních textů pro internet

Tvorba a správa webů - Copywriting - psaní úspěšných prodejních textů pro internet

Popis školení

Školení, na kterém se můžete naučit, jak psát texty, které zaujmou a přesvědčí. Slova mohou být nesmírně účinným nástrojem, se kterým se však musí umět zacházet. Internet, billboardy, noviny, letáky a mnoho dalších médií, jsou přeplněny mnoha texty a ten váš musí být lepší, pokud má uspět. Právě to je předmětem tohoto školení se zaměřením na specifika internetu.
Na školení nejen získáte cenné a praxí ověřené rady, ale také prostor pro diskuzi a hledání nových cest k vyšší kreativitě.

Pro koho je školení určeno

Školení je určeno pro marketéry, pracovníky odpovědné za PR, správce obsahu webových stránek a e-shopů, případně pro každého, kdo se chce naučit, jak písemným slovem přesvědčit čitatele.
Od účastníků se nevyžaduje žádná odborná znalost, avšak vítáme ty účastníky, kteří se aktivně zapojí do debaty.

Bohužel aktuálně nemáme vyhlášen veřejný termín tohoto školení. Poptejte vlastní termín, individuální konzultaci nebo nás kontaktujte.

Osnova školení

  1. Hlavní rozdíly mezi tištěným textem a textem na internetu
  2. Základní pravidla sémantiky z pohledu vyhledávače i návštěvníka
  3. Jak tvořit slogan, motto, reklamní sdělení, banner, popis produktu, článek na webu …
  4. Druhy textů pohledu SEO a handicapovaných návštěvníků: titulky, popisy, nadpisy, zvýraznění, seznamy, tabulky, popisy obrázků a odkazů
  5. Přesvědčte návštěvníka, aby přišel
  6. Přesvědčte návštěvníka, aby setrval a četl
  7. Přesvědčte návštěvníka, aby navázal kontakt
  8. Přesvědčte návštěvníka, aby koupil / objednal
  9. Metody pro nalezení příčiny, proč návštěvník, nepřijde, nezůstane, nečte, nekomunikuje a nekupuje
  10. Proč a jak plánovat obsahovou strategii webu
  11. Specifika pro různé druhy PPC systémů a vliv na prodejní texty
  12. Počítačové metody k efektivnímu ladění prodejních textů
  13. Čeho se každopádně vyvarovat
  14. Praktické ukázky a diskuze nad prodejními texty

Poznámka

Uvedená osnova je doporučená, skutečný obsah školení se může mírně lišit dle potřeb aktuální skupiny účastníků.

Cena obsahuje

Studijní materiály, osvědčení o účasti a občerstvení. V ceně školení je možnost konzultace vlastních prodejních textů s lektorem po dobu 30 dní od konání školení zdarma.